برگزاری ۳ آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی در گیلان

۱۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱ کد : ۲۲۸۲ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۳۶
برگزاری ۳ آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی در گیلان

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان از برگزاری سه آزمون استخدامی دستگاه‌های مختلف در روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

هادی مدبری از برگزاری ۳ آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی استان طی دیروز و امروز خبر داد و اظهار کرد: آزمون‌های استخدامی ویژه معلولین، ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد و ثبت اسناد و املاک استان، طی دیروز و امروز (۱۷ و ۱۸ خردادماه) در استان گیلان برگزار شد.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان افزود: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز گذشته، ۱۷ خردادماه با حضور ۲۵۵ نفر شامل ۱۲۰ مرد و ۱۳۵ زن در مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی گیلان واقع در مسکن مهر رشت در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار شد.

وی در خصوص آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در این استان گفت: این آزمون عصر روز گذشته، ۱۷ خردادماه با حضور ۳۱۰ نفر شامل ۱۴۲ مرد و ۱۶۸ نفر زن برگزار شد.

مدبری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک تصریح کرد: این آزمون نیز با حضور ۲۹۸ نفر داوطلب شامل ۱۹۹ نفر مرد و ۹۹ نفر زن ساعت ۹ صبح امروز، ۱۸ خردادماه در مجتمع آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان واقع در مسکن مهر رشت برگزار شد.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان یادآور شد: شرکت‌کنندگان این آزمون‌ها می‌توانند متعاقبا نتایج را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مشاهده کنند.

 

کلید واژه ها: آزمون آزمون استخدامی استان گیلان جهاددانشگاهی سازمان جهاددانشگاهی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان


نظر شما :