دعوت به همکاری ۱۰ مدرس زبان انگلیسی در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۹ کد : ۲۲۵۳ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۱۷
ده نفر از شرکت کنندگان دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان دعوت به همکاری شدند.
دعوت به همکاری ۱۰ مدرس زبان انگلیسی در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر محمدعلی رحیمی پور معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان اظهار کرد: با توجه به برگزاری دوره‌های مختلف زبان انگلیسی در مراکز جهاد دانشگاهی و تربیت مدرسین کارآمد و آشنا با روش های جدید تدریس، انواع آزمون ها و اصول کلاس داری و چگونگی انتقال مطالب به فراگیران از یک سو، و لزوم ایجاد همسوئی و هماهنگی در شیوه تدریس مدرسین در مراکز مختلف جهاد دانشگاهی از سوی دیگر، برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس زبان انگلیسی ضروری است و مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی گیلان در این خصوص کارنامه درخشانی را از آن خود کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری در مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی ۴ دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی برگزار شده است و از بین شرکت کنندگان ده نفر دعوت به همکاری شدند.

دکتر رحیمی پور تصریح کرد: لازم است متقاضیان ورود به این دوره از توانمندی های زبانی پیشرفته ، سطح (Upper-intermediate) برخوردار باشند. توانمندی‌های زبانی داوطلبین بر اساس آزمون های استاندارد شفاهی و کتبی ارزیابی می شود.

به گزارش بازارکار، این دوره شامل یک ترم ۴۰ ساعت است و طی ۱۰ هفته و بر اساس سرفصل های ارائه شده برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی زبان زبان انگلیسی جهاد انگلیسی محمد علی رحیمی پور سازمان جهاد دانشگاهی


( ۲ )

نظر شما :