برگزاری کارگاه آموزشی مهارت زندگی، اشتغال و کارآفرینی در شهرستان فومن

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۳ کد : ۲۲۵۲ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۹۷
برگزاری کارگاه آموزشی مهارت زندگی، اشتغال و کارآفرینی در شهرستان فومن

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان فومن، در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ با همکاری مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان، کارگاه آموزشی مهارت زندگی، اشتغال و کارآفرینی را برای مددجویان و مددکاران ادارات بهزیستی شهرستان های فومن، صومعه سرا و شفت با حضور خانم شاه نظری ریاست محترم بهزیستی شهرستان فومن و همچنین مدرسین: خانم زادرفیعی، خانم قهوه چی و خانم زراده در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی شهرستان فومن برگزار نمود.

برگزاری این کارگاه یک فرصت مناسب برای ارتقای دانش و توانایی های افراد در جامعه است. این کارگاه ها می توانند به افراد کمک کنند تا به اهداف شخصی و حرفه ای خود دست یابند و بتوانند به صورت موثرتری در جامعه شرکت کنند.

اهداف اصلی این کارگاه شامل ارتقای مهارت های زندگی، اشتغال و کارآفرینی، افزایش اعتماد به نفس و اثربخشی در برنامه های شغلی مددجویان و مددکاران بهزیستی می باشد. این کارگاه ها می توانند مددجویان را در یادگیری نکات مهمی مانند مهارت های ارتباطی، مدیریت زمان، حل مشکل و تصمیم گیری، مهارت های مالی و بازاریابی و … آموزش دهند. همچنین این کارگاه به مددجویان و مددکاران این امکان را می دهد که از تجربیات و دانش های یکدیگر بهره مند شوند و با همکاری و همبستگی به رشد و توسعه خود و دیگران کمک کنند.

کلید واژه ها: کارگاه مددجویان مددجویان مددکاران شهرستان فومن فومن کارآفرینی اشتغال


نظر شما :